2008年11月17日星期一

11月16号 峰回路转的一天

话说,2008年11月16号小弟要去考会计试。成1点几先训,早上6点起床。暑假以黎第一次甘早起床。刷牙既时候天仲系黑黑,月亮仍然在頭頂。東邊有一絲的微紅,慢慢地泛白。當我正在用漱口水啊時,突然,有只老鼠沿著陽臺爬了過來,不知到是它主動撲向我,還是我過分反應,令它撞再我腳上,只知道我含著漱口水喊了一聲,將它一腳伸左入廁所,當我還在思考怎么辦的時候,他早就跑出廁所沿陽臺跑到下一間宿舍。剩下我和不知去向的漱口水。本來我仲以為系發夢,但腳上有兩處被指甲畫過的痕跡。

自己當時的慌張真的很可笑,呵呵。而且本人不嬲都害怕蛇蟲鼠蟻,覺得距地都系天生既恐怖高手,成日都俾距地嚇琴,久而久之就會變到好大反應。其實,有幾個人晨早流流同只老鼠有親密接觸啊,呢d米叫經歷咯,要經歷豐富多彩,只要過豐富多彩金和與眾不同的生活,就系甘簡單。

7點出門口。星期日既大學城,搭1線同4線既人好多。1線就直接飛站,4線系基本滿既情況下,仲迫到20幾個人上去,呢部我打死都唔上既。等第二部4線,情況有好大改善。無驚無險坐到去沙河頂巖8點半,只要我轉833就可以到達目的地省旅游學校考試。在車站,我黎遠睇到一部8X3,即刻上車,上左車之后,還慶幸無人同我迫車。點知車頭一轉,經過時代廣場,一直到天河北路,我才發現有d唔妥,原來,我搭啊部系883,天啊!即刻落車,已經8點50,要去已經趕唔上考試。天啊,去之前搭心的搭錯車還是發生了,真系幸苦曬羅欣欣俾既甘多水,又幫我借既書,仲麻煩左甘耐。下次仲考唔考?考慮下先。

之后,就迷失天河北,期間聯絡左雞姐,距話都會過廣州,仲話俾返少少錢我,搞到我鬼甘興奮。但系要去上下九,北京路啊邊,極唔順路咯。所以,都無去了。見到中信,記起有間叫歐洲胡同的店,但到的時候,中信還未到營業時間,只好作罷。沿路向上走,經過westin,見到一個好大的人造瀑布,系天匯城,對面就系IKEA。因禍得福,今日就獻給IKEA了,逛了3個小時,才略略看完,因為無錢,只系買左少少。但,好多心水,原來大師姐系IKEA既會員。系IKEA出黎,已經成點幾,就決定去廣東美術館看展覽,系廣州三年展的最后一天。以為系珠江新城行路過去,應該唔難,但是還是蕩失左,身處于二沙島但不知,最后還是在快放棄的時候,見到了展覽的海報。進去,還是很多人,好多都系帶著游覽的心情去,當系一個景點,系作品前影相兼擺d弱智post。小弟膚淺,發現人俾作品好看,氣質美女好多,但多是與男伴同游,多半是青銅點水般瀏覽。對藝術鑒賞能力尚淺,好多都理解唔到,但睇美女,就已是一大樂事,藝術鑒賞,還是要多去廣美培養一下,順便美化心靈。

差不多6點才回到大學城,途中遇見馮千帆。一天飯都未吃啊,叫了外賣,點知7點啦都未送,今晚班里邊有活動,未等它,就走了,只吃了一個面包。活動很好玩,只系搞到行左成日的腳震左成晚,仲有啊個霹靂無敵大落體,搞到我又試想去長隆玩50米垂直。正!

11點先返宿舍,沖完涼,又去吃宵夜。好難得甘叫到啊輝出黎,又去左喜豐,米又系講下M&W甘。差不多2點先返。哈哈。充實既一日啊,日日都甘就好啦。

今日,我既感覺就好似好忙好累甘。比起平時,做左好多野,見到好多新鮮事物,例如IKEA既女結帳好靚下,好多好野系IKEA度有得賣。呢度以后都要多d去。仲有,廣州真系好大,今日迷失左兩次,以后,要多d出去行下,見識下。米話到時畢業,人地問廣州大道系邊都唔知。

寫住甘多先,宿舍都訓曬啦~


沒有留言:

以前志